Leather


bild: fashiontoast.com

Läder & Skinn blandat med bomullsplagg är en given hit! Läs hur du kombinerar den "nya" tröjan lite längre ner.


bild: JAG

Förutom alla olika slags skinn & läder brallor som vart nu ett tag så har nu också tröjor trädit fram i samma material!

Den här magkorta tee:n spanade jag in för några dagar sedan när jag var ute, galet snygg! Tänk den, ett vitt linne under, och snygga pösiga chinos. Eller ett par riktigt snygga tighta & ljusa jeans + en snygg bomullsscarf. (som turban, i hällorna på byxorna eller runt halsen). DET är vad jag kallar snyggt!

Vad säger ni, är det något ni kan tänka er?
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Alice

Är tröjan från HM? :)

2011-01-15 @ 20:54:04
URL: http://aalicenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0